Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Simon Liss

Managing Director & Head of Innovation, Omnifi

Simon Liss
Simon Liss

Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο φυσικό κατάστημα, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο, μέσω έξυπνης τεχνολογίας.

Τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει πολλά βραβεία, καθώς συνεχίζει με επιτυχία να εξυπηρετεί μεγάλα brands, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις phygital. O Simon μιλά συχνά σε συνέδρια και αρθρογραφεί σχετικά με το μέλλον του εμπορίου, όπως θα ασκείται στο ολοκληρωμένο και ενισχυμένο φυσικό κατάστημα. Επίσης, είναι επικεφαλής της ομάδας εργασίας Tech London Advocates Retail Tech Group.

Σύνοψη της Παρουσίασης
Merged Retail - how digital is transforming the physical store

Ζούμε σε έναν post-PC κόσμο, όπου το mobile παρουσιάζει ένα νέο digital disruption με προκλήσεις και ευκαιρίες. Ο Simon με την παρουσίασή του θα τεκμηριώσει την άποψη ότι το μέλλον του retail βρίσκεται στη συνένωση των online και των offline καναλιών. Τι σημαίνει αυτό για το εμπόριο και για την παραδοσιακή αντίληψή μας για το φυσικό κατάστημα; Τι επιτυγχάνεται σήμερα και πώς θα στο μέλλον το retail, από το πάντρεμα του online και του offline;

Σύνοψη του Interactive Expert Session
Digital opportunities across the store customer journey

Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στη multi-channel retail επιχείρηση που δραστηριοποιείστε; Πώς αλλάζει η συμπεριφορά των πελατών σας κατά την εποχή του mobile και του eCommerce; Πώς μπορεί η ψηφιακή τεχνολογία και οι ψηφιακές υπηρεσίες να βελτιώσουν το customer journey και την εμπειρία πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από την εμπειρία εντός του φυσικού καταστήματος;

Σε αυτό το expert session θα διερευνήσετε δημιουργικά τις ευκαιρίες τις οποίες προσφέρει στο retail, ένα customer journey με phygital χαρακτηριστικά, με στόχο να εκπληρώσετε τις προσδοκίες των πελατών σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της επιχείρησης. Με τη βοήθεια του εισηγητή θα ανακαλύψετε ιδέες και θα αξιολογήσετε κριτικά τις διαθέσιμες ψηφιακές λύσεις μέσω ενός δημιουργικού εργαστηρίου.

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR