Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Γιάννης Μητρόπουλος

Head of Store Format & Space Management, Dixons South-East Europe - Κωτσόβολος

Γιάννης Μητρόπουλος
Γιάννης Μητρόπουλος

Ο Γιάννης Μητρόπουλος με πολυετή εμπειρία στο Visual Merchandising, την τριετία 2015 – 2018 αποτέλεσε επικεφαλής Visual Merchandising & Space Management και πλέον είναι επικεφαλής Store Format & Space Management στην Dixons South-East Europe – Κωτσόβολος. Είναι ευαγγελιστής του εμπορικού design με έντονη δράση στο εξωτερικό. Στην πλούσια εμπειρία του περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός και η ολοκλήρωση 282 ανακαινισμένων και νέων καταστημάτων, στον κλάδο λιανικής ηλεκτρονικών, ηλεκτρικών και οικιακών συσκευών σε Ελλάδα, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία, Ισπανία, Πορτογαλία, Νορβηγία, Τσεχία και Τουρκία, αξιοποιώντας χώρους διαφορετικών διαστάσεων και επιπέδων, από 500 έως 5000τμ και από ισόγεια μέχρι και πέντε επιπέδων.

Είναι άριστος γνώστης των παγκόσμιων τάσεων, των προσδοκιών των πελατών και του ανταγωνισμού, ενώ έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 350 project στο τετράπτυχο “merchandise – marketing – commercial – innovation”. Εξειδικεύεται στην παραγωγή design που να αντανακλά το “value for money”.

Κατά τη διετία 2011-2012, επιλέχθηκε από τον Όμιλο Dixons για να ηγηθεί και να μεταφέρει στα στελέχη της εταιρείας “Worten” (επιχείρηση λιανικής στον κλάδο των ηλεκτρικών και οικιακών συσκευών με εμπορική δραστηριότητα στην Πορτογαλία και την Ισπανία) την τεχνογνωσία του στον κανονισμό και τις τελευταίες προδιαγραφές του σχεδιαστικού και εμπορικού concept «Win New Revenue», συμβάλλοντας στην ανακαίνιση του καταστήματος 3000τμ της Μαδρίτης.

Σύνοψη Παρουσίασης
Έξυπνες λύσεις για την προσέλκυση πελατών στο κατάστημα

Το σύγχρονο retail θα πρέπει να βασίζεται σε πελατοκεντρικές προσεγγίσεις, με γνώμονα μεγαλεπήβολες και έξυπνες λύσεις, πλούσιες σε συναίσθημα και χαμηλό κόστος, δεδομένης της απαραίτητα συχνής ανανέωσης τους. Η συχνή ανανέωση των σημείων ενδιαφέροντος, διεγείρουν την περιέργεια - διάθεση του επισκέπτη, με σκοπό τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις του και κατ’ επέκταση την προοπτική αύξησης των πωλήσεων.

Ποια είναι τα στοιχεία τα οποία έχουμε υποχρέωση να μελετήσουμε με σκοπό να δώσουμε σχεδιαστικές λύσεις που θα αυξήσουν τον κύκλο εργασιών μας; Μαζί θα ανακαλύψουμε τα χαρακτηριστικά των πελατών μας στα οποία οφείλουμε να επικεντρώσουμε το ενδιαφέρον μας, για ελκυστικές λύσεις.

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR