Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Σέργιος Δημητριάδης

Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Σέργιος Δημητριάδης
Σέργιος Δημητριάδης

Ο Σέργιος Δημητριάδης είναι αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα εκπαιδευτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στο στρατηγικό, το ψηφιακό και το πολυ-καναλικό μάρκετινγκ.

Είναι επιστημονικός υπεύθυνος προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης σε Ψηφιακό Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα (DigiMa), εμπειρία πελάτη και ψηφιακό μετασχηματισμό. Παράλληλα, ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει σύμβουλος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα, καθώς και σε μελέτες και εκπαιδεύσεις για λογαριασμό ποικίλων επιχειρήσεων και οργανισμών. Πιστεύει και επιδιώκει την προσέγγιση της ακαδημαϊκής με την επαγγελματική κοινότητα και τις μεταξύ τους συνεργασίες.

Σύνοψη Παρουσίασης
«Από το Customer Journey στην Omni-channel στρατηγική»

Μέσω της εισήγησής του θα παρουσιάσει χρήσιμα στοιχεία και κατευθύνσεις που απαντούν σε ερωτήσεις όπως: Γνωρίζετε την omni-channel συμπεριφορά και εμπειρία του πελάτη σας; Ποια η αντίστοιχη προσαρμογή (reactive, proactive, leading) του retailer σε στόχους και στρατηγική για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων; Ποιες οι προϋποθέσεις επιτυχούς εφαρμογής και υλοποίησης της CX & Omni-channel στρατηγικής;

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR