Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Claus Ebster

Founder and CEO, Market Mentor, Associate Professor in the Department of Marketing, University of Vienna

Claus Ebster
Claus Ebster

O Claus Ebster είναι ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας Market Mentor, η οποία παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, τη στρατηγική marketing, καθώς και στην ψυχολογία του καταναλωτή και την έρευνα marketing.

Είναι επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Marketing του Πανεπιστημίου της Βιέννης. Διδάσκει επίσης στο Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βιέννης, στο Webster University, στην Ακαδημία Διπλωμάτων της Βιέννης, στο Lauder Business School, στο FH-Studiengänge Burgenland καθώς και σε άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα. Έχει δημοσιεύσει πολλά συγγράμματα σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά και την ψυχολογία marketing, καθώς και βιβλία για την έρευνα marketing και τον σχεδιασμό καταστημάτων.

Βρίσκει συναρπαστικό να μελετά την κινητήρια δύναμη πίσω από τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Σύνοψη της Παρουσίασης
Omnichannel retailing

Το σημερινό τοπίο του λιανεμπορίου χαρακτηρίζεται από τον έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των φυσικών και των διαδικτυακών καταστημάτων. Ως απάντηση, οι καινοτόμοι λιανοπωλητές επενδύουν όλο και περισσότερο σε λύσεις omnichannel, οι οποίες συνδυάζουν τα καλύτερα και των δύο «κόσμων». Η αποτελεσματική ενσωμάτωση όλων των διαθέσιμων τρόπων διανομής είναι κάτι που οι καταναλωτές απαιτούν όλο και περισσότερο. Με την παρουσίασή του ο Claus Ebster θα επιχειρήσει να διαφωτίσει το ελληνικό κοινό αναφορικά με τα τρέχοντα προβλήματα, τις τάσεις και τις προκλήσεις του omnichannel.

Σύνοψη του Interactive Expert Session
Understanding and influencing how shoppers navigate your store

Γνωρίζετε πώς κινούνται οι πελάτες σας μέσα στο κατάστημά σας; Πώς βαδίζουν, που κοιτάζουν και τι αγγίζουν κάθε φορά; Τα τελευταία χρόνια, μέσω μελετών παρατήρησης και μέσω της χρήσης ιχνηλατών ματιών, οι ερευνητές καταναλωτικής συμπεριφοράς έχουν αποκτήσει σημαντικές πληροφορίες για την κίνηση των πελατών μέσα στο κατάστημα και τη συμπεριφορά τους. Με αυτό το expert session, θα μάθετε πώς να αυξήσετε τις αγορές στα καταστήματά σας, αξιοποιώντας στο έπακρο αυτές τις πληροφορίες.

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR