Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Danielle Hall

Head of Marketing, Fits Me, a Rakuten company

Danielle Hall
Danielle Hall

Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής Marketing της Rakuten Fits Me. Πρόκειται για μια δημιουργική και πεπειραμένη ηγέτιδα στο τιμόνι του μάρκετινγ της εταιρείας, έχοντας εξαιρετικά αποτελέσματα στον κλάδο του retail, στο tech, στη μόδα και στη βιομηχανία του cloud-based software.

Είναι υπεύθυνη για την global marketing στρατηγική της Rakuten Fits Me, την βελτίωση της αναγνωρισιμότητας του brand, την επιμέλεια των λανσαρισμάτων και την ανάπτυξη σε υπάρχουσες και νέες αγορές. Συνεργάζεται στενά με retailers, βοηθώντας τους να δημιουργούν και να προσφέρουν εξατομικευμένη καταναλωτική εμπειρία στους πελάτες τους.

Η τεχνολογία Fits.me παρέχει στους λιανέμπορους του χώρου της μόδας τη δυνατότητα να παρέχουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία, σε κάθε κανάλι. Συλλέγοντας προσωπικές προτιμήσεις και ατομικές πληροφορίες στο σημείο επαφής, η τεχνολογία Fits.me ενδυναμώνει τους retailers παρέχοντάς τους τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να επικοινωνούν εξατομικευμένα με τους πελάτες τους, τόσο online όσο και offline.

Σύνοψη της Παρουσίασης
How data analysis helps to enhance the in-store experience

Οι πελάτες είναι πάντα απαιτητικοί και θέλουν τα πάντα, τώρα! Οι retailers που δεν γνωρίζουν ακριβώς τις ανάγκες και τις προσδοκίες του κοινού, χάνουν πελάτες και χρήματα. Ωστόσο, η πληροφόρηση που λαμβάνουν οι εταιρείες για τον πελάτη, είναι ποικιλόμορφη και προέρχεται από διαφορετικές πηγές. Γι’ αυτό το λόγο, είναι σημαντικό να συγκεντρώνουν τα δεδομένα και ακόμα πιο σημαντικό, να εστιάζουν τις ενέργειές τους στα σωστά δεδομένα. Σε αυτή την παρουσίαση θα αναλυθούν οι διαφορετικές πηγές πληροφοριών, πώς αξιολογούνται και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα δεδομένα για να βελτιωθεί το instore experience, το product development και το customer service.

Σύνοψη του Interactive Expert Session
How to Personalise the In-store Experience

To 90% της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στους retailers και τους shoppers πραγματοποιείται εντός φυσικού καταστήματος. Κι όμως, οι πελάτες συχνά παραπονιούνται για την κακή εμπειρία που έχουν στα καταστήματα, όταν απαντούν σε ανώνυμα ερωτηματολόγια. Η πληθώρα καναλιών και ο θόρυβος που δημιουργεί το μάρκετινγκ, συχνά επιβαρύνουν το shopping experience. Γι’ αυτό το λόγο είναι ζωτικής σημασίας για τους retailers να στοχεύουν στο κοινό με μεγαλύτερη ακρίβεια και να παρέχουν εξατομικευμένο και προσωποποιημένο shopping experience. Σε αυτό το expert session, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και καινοτόμες ιδέες, θα συζητηθούν οι μέθοδοι, η τεχνολογία και οι λειτουργίες που υποστηρίζουν την εξατομίκευση στο χώρο του φυσικού καταστήματος.

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR