- ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Είναι απόφοιτος του University of St Andrews και του Columbia Business School, ο Eugene δραστηριοποείται τα τελευταία 10 χρόνια στο shopper marketing kai content-creation ως commercial photographer και graphic designer, δυο ιδιότητες που συγκλίνουν στο να βοηθούν τα brands στο μετασχηματισμό τους σε consumer-exciting propositions σε κάθε βήμα του customer journey.
Ο Eugene πιστεύει ότι τα brands πρέπει να προσφέρουν αξία στους καταναλωτές, μέσω της καινοτομίας και ενός engagement strategy που απαντά στις πραγματικές ανάγκες τους. Ο Eugene πέρασε τα τελευταία 5 χρόνια τελειοποιώντας την τεχνική του στον εντοπισμό αυτών των αναγκών, των shopper missions, σχεδιάζοντας εξολοκλήρου για λογαριασμό brands και retailers το κατάλληλο οικοσύστημα, εντός του οποίου οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους.
Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
Στον ελεύθερο χρόνο του, υποστηρίζει εθελοντικά πολλές φιλανθρωπικές οργανώσεις για την υγεία και τα παιδιά, ως φωτογράφος, δημοσιογράφος ή παρέχοντας συμβουλές μάρκετινγκ και ψηφιακής τεχνογνωσίας.
Εξετάζοντας το απόλυτο shopper channel -τα Duty Free, θα δούμε πώς το κίνητρο αγοράς αντίκειται στον κλασικό τρόπο σκέψης ενός καταναλωτή• τι πραγματικά πρέπει να προσέξει ένα brand ώστε να ξεχωρίσει και να επιλεχθεί για αγορά.
Θα αναλύσουμε διάφορα παραδείγματα από διαφορετικές κατηγορίες για να καταλάβουμε ακριβώς τι αναζητούν οι ταξιδιώτες όταν ταξιδεύουν ή ευρύτερα, πώς τα brands (ή οι κατηγορίες προϊόντων) μπορούν να αποκτήσουν συνάφεια, τις απαιτήσεις που έχουν οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν, καθώς και τις ανταμοιβές αλλά και τις ποινές που «επιβάλλουν» στα brands καθώς ακολουθούν το path-to-purchase.