Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Μαρία Βαϊσμένου

Store Design Manager, Μηχανικός Ανακαίνισης & Αποκατάστασης Κτιρίων

Μαρία Βαϊσμένου
Μαρία Βαϊσμένου

Η Μαρία Βαϊσμένου είναι μηχανικός και σχεδιάστρια καταστημάτων λιανικής πώλησης με σημαντική εμπειρία στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και με συμμετοχή σε διεθνή έργα. Διαθέτει ισχυρό background στο σχεδιασμό κτιρίων διαφορετικού τύπου και κλίμακας, καταστημάτων τροφίμων και τηλεπικοινωνιών.

Μεταξύ των επιτευγμάτων της περιλαμβάνονται η εφαρμογή της νέας εικόνας σε καταστήματα Γρηγόρης καθώς και η μελέτη νέων Brand του ομίλου, ο σχεδιασμός και η επίβλεψη κατασκευής περισσότερων από 50 νέων καταστημάτων Chillbox και Δωδώνη Ice Cream σε 12 διαφορετικές χώρες (Ελλάδα, ΗΠΑ, Σουηδία, Τουρκία, Σαουδική Αραβία, Βουλγαρία, Κύπρος, Ουγγαρία, Ρουμανία, Γαλλία, Ολλανδία και Γερμανία), ενώ κατά τη θητεία της στην Intrakat, για λογαριασμό των εταιρειών τηλεπικοινωνιών Wind, Vodafone, Cosmote, Germanos, σχεδίασε και επέβλεψε την κατασκευή 140 νέων καταστημάτων, την ανακαίνιση 50 καταστημάτων και την δημιουργία shop-in-shop σε άλλα 10 καταστήματα.

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR