- ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019
Γεννήθηκε στην Αθήνα, απόφοιτος της Ευαγγελικής Σχολής Νέας Σμύρνης και επέλεξε το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως πρώτο πτυχίο. Ξεκίνησε την επαγγελματική σταδιοδρομία της στην Citibank το 2000 ως Direct Sales Assistant στο τμήμα της Καταναλωτικής Πίστης και Πιστωτικών Καρτών, ενώ παράλληλα συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές στο ΟΠΑ στο πρόγραμμα Executive International MBA.
Συνέχισε στη Citibank ως Direct Sales Manager for External Channels έως το 2004 όπου μετακινήθηκε στην ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ για τα επόμενα 5 έτη. Συνολικά παρέμεινε στην αγορά των Τηλεπικοινωνιών επί 10 έτη και το 2014 έως σήμερα εργάζεται στη Nespresso Hellas. Τα πρώτα δύο έτη κατείχε τη θέση της Nespresso Club Manager ενώ από τον Ιούλιο του 2016 έχει μετακινηθεί στη θέση της National Boutique Manager, ανοίγοντας 4 νέες Boutiques στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, διπλασιάζοντας το δίκτυο των Nespresso Boutiques.
Το case study που θα παρουσιαστεί αφορά το νέο concept Via Appia που ξεκίνησε το 2017 στις Boutiques εντός του Golden Hall και Πειραιά, ένα πρωτοποριακό μοντέλο εξυπηρέτησης που προσφέρει την απόλυτη εμπειρία, συνδυάζοντας την τεχνολογία και την καινοτομία.
Μέσω του Via Appia μοντέλου τα μέλη της Nespresso έχουν τη δυνατότητα κατά τα διάρκεια των αγορών τους στη Boutique, να μετακινούνται μέσα στο χώρο της, χωρίς αναμονές σε ουρές, χωρίς την ύπαρξη ταμείων, δίνοντας την ευκαιρία να ζήσουν το ταξίδι στον κόσμο του Nespresso καφέ μαζί με τον Coffee Specialist μέσω της απόλυτης προσωποποιημένης εξυπηρέτησης με ανοιχτή και αμφίδρομη επικοινωνία.
Το νέο retail concept και η νέα εμπειρία αποδίδει στη Nespresso αυξημένο customer loyalty αύξηση στο Average Basket Value και συνολικά efficiencies στα operations της Boutique.
Takeaways: