Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Κλέλια Πάππου

Business Development Manager, NOBACCO

Κλέλια Πάππου
Κλέλια Πάππου

Η Κλέλια Πάππου βρίσκεται στο δυναμικό της Nobacco από τον Σεπτέμβριο του 2015. Ξεκινώντας από το administration του τμήματος χονδρικής, συνέχισε ως logistics manager και τους τελευταίους έξι μήνες είναι στο τμήμα του business development, στοχεύοντας στην στρατηγική μελέτη και τον σχεδιασμό ενεργειών για την οργάνωση και λειτουργεία της εταιρείας.

Πριν την κερδίσει ο κλάδος του ηλεκτρονικού τσιγάρου, εργαζόταν επί δέκα χρόνια στον χώρο των γραφικών τεχνών, σε θέματα διοίκησης που αφορούσαν συνεργασίες με προμηθευτές, τράπεζες και πελάτες.

Σύνοψη της Παρουσίασης
NOBACCO SHOPS: Customer Experience Points

Η NOBACCO, έχοντας αναγνωρίσει την ανάγκη διαφοροποίησης της, κατάφερε να μετατρέψει το τυπικό φυσικό κατάστημα-retail point σε “customer experience point”. Μέσω της δημιουργίας των Nobacco concept stores, σε επιλεγμένα locations, ανθρώπινη επαφή στην εξυπηρέτηση και επιμονή στην προσφορά γνώσης, ενισχύει το συνθηματικό δέσιμο μεταξύ εταιρείας και καταναλωτή , δημιουργεί σχέσεις πιστότητας και ανθεκτικές στο χρόνο.

Το νέο concept των Nobacco Shops εκφράζει τις αξίες και την ταυτότητα της εταιρείας. «Απενοχοποιεί» το άτμισμα και έχει ως πυρήνα το motto “Life tastes better” με βασικό «εργαλείο» το “Nobacco Experience”, μια ολοκληρωμένη tailor made δυναμική διαδικασία εξυπηρέτησης.

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR