Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Ομιλητές

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
Μαρία Βαϊσμένου Η Μαρία Βαϊσμένου είναι μηχανικός και σχεδιάστρια καταστημάτων λιανικής πώλησης με σημαντική εμπειρία στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και με συμμετοχή σε διεθνή έργα, έχοντας σχεδιάσει και επιβλέψει την κατασκευή περισσότερων από 250 καταστημάτων στις ΗΠΑ, στη Γερμανία, στη Γαλλία, στη Σουηδία, στη Σαουδική Αραβία και αλλού.
Νίκος Βαρβαδούκας Ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer στην Cosmos Sport, δραστηριοποιείται στο omnichannel marketing και στο commercial με μεγάλη επιτυχία στο Retail (GERMANOS, PUBLIC), σε διεθνή FMCG brands (DIAGEO, APIVITA) και σε e-Commerce Start Ups (e-Satisfaction.com & Athenda.com).
Σέργιος Δημητριάδης Ο Σέργιος Δημητριάδης είναι αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα εκπαιδευτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στο στρατηγικό, το ψηφιακό και το πολυ-καναλικό μάρκετινγκ.
Κλέλια Πάππου Η Κλέλια Πάππου βρίσκεται στο δυναμικό της Nobacco από τον Σεπτέμβριο του 2015. Ξεκινώντας από το administration του τμήματος χονδρικής, συνέχισε ως logistics manager και τους τελευταίους έξι μήνες είναι στο τμήμα του business development, στοχεύοντας στην στρατηγική μελέτη και τον σχεδιασμό ενεργειών για την οργάνωση και λειτουργεία της εταιρείας.
Άννα Στεργίου H Άννα Στεργίου είναι National Boutique Manager στη Nespresso Hellas, έχοντας ανοίξει 4 νέες Boutiques στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, διπλασιάζοντας το δίκτυο των Nespresso Boutiques. Εργάζεται στην εταιρεία από το 2014.
Panelist Τέλης Θανόπουλος Ο Τέλης Θανόπουλος είναι ένας εκ των δυο ιδιοκτητών τέταρτης γενιάς της παλαιότερης ελληνικής οικογενειακής εταιρείας λιανικής τροφίμων και οικιακών ειδών «Θανόπουλος», που διατηρεί παρουσία στην αθηναϊκή αγορά από το 1877.
Panelist Ιωάννης Μωραΐτης Ο Ιωάννης Μωραΐτης έχει μακρόχρονη επαγγελματική εμπειρία στην κατασκευή ιδιωτικών και δημοσίων έργων κτιριακών και υποδομής. Εντάχθηκε στο δυναμικό του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ το 1994.
Panelist Νίκος Βασιλείου Ο Νίκος Βασιλείου είναι αντιπρόεδρος της εταιρείας ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΑΕ από το 1989, έτος ίδρυσης της εταιρείας. Ασχολείται με την ανάπτυξη της εταιρείας (τμήμα πωλήσεων, marketing και σχεδιασμού προϊόντων) και με τον σχεδιασμό των προϊόντων, τη διασφάλιση ποιότητας και τις εξαγωγές.

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR