Τρίτη, 14 Αυγούστου 2018

To πρόγραμμα των Interactive Expert Sessions

Πέμπτη, 10 Μαΐου 2018

OTEAcademy Αίθουσα Σ123

Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί.

09:30 - 11:00 Session 1

Understanding and Influencing How Shoppers Navigate Your Store

Γνωρίζετε πώς κινούνται οι πελάτες σας μέσα στο κατάστημά σας; Πώς βαδίζουν, που κοιτάζουν και τι αγγίζουν κάθε φορά; Τα τελευταία χρόνια, μέσω μελετών παρατήρησης και μέσω της χρήσης ιχνηλατών ματιών, οι ερευνητές καταναλωτικής συμπεριφοράς έχουν αποκτήσει σημαντικές πληροφορίες για την κίνηση των πελατών μέσα στο κατάστημα και τη συμπεριφορά τους. Με αυτό το expert session, θα μάθετε πώς να αυξήσετε τις αγορές στα καταστήματά σας, αξιοποιώντας στο έπακρο αυτές τις πληροφορίες.

    Claus Ebster, Founder and CEO, Market Mentor, Associate Professor in the Department of Marketing, University of Vienna
11:00 - 11:30

Break

11:30 - 13:00 Session 2

Digital opportunities across the store customer journey

Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στη multi-channel retail επιχείρηση που δραστηριοποιείστε; Πώς αλλάζει η συμπεριφορά των πελατών σας κατά την εποχή του mobile και του eCommerce; Πώς μπορεί η ψηφιακή τεχνολογία και οι ψηφιακές υπηρεσίες να βελτιώσουν το customer journey και την εμπειρία πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από την εμπειρία εντός του φυσικού καταστήματος; Σε αυτό το expert session θα διερευνήσετε δημιουργικά τις ευκαιρίες τις οποίες προσφέρει στο retail, ένα customer journey με phygital χαρακτηριστικά, με στόχο να εκπληρώσετε τις προσδοκίες των πελατών σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της επιχείρησης. Με τη βοήθεια του εισηγητή θα ανακαλύψετε ιδέες και θα αξιολογήσετε κριτικά τις διαθέσιμες ψηφιακές λύσεις μέσω ενός δημιουργικού εργαστηρίου.

    Simon Liss, Managing Director & Head of Innovation, Omnifi
13:00 - 13:30

Break

13:30 - 15:00 Session 3

Masterclass: Using Visual Merchandising to sell

Εμβαθύνετε τη γνώση σας στο VM με αυτό το εξειδικευμένο expert session. Μάθετε τι πιστεύουν οι ειδικοί για τη στρατηγική και την τακτική που απαιτείται για να προσφέρετε ξεχωριστό και ιδιαίτερο visual merchandising, σε κάθε κατάστημα, κάθε μέρα.

  • Η δύναμη του VM
  • Μάθετε τις καλύτερες μεθόδους για να χρησιμοποιείτε το VM με στόχο την προσέλκυση των πελατών και την υπεροχή έναντι των ανταγωνιστών
  • Γνωρίστε τη σημασία του να "Σκέφτεστέ σαν Πελάτες"
  • Ερευνήστε πώς θα κάνετε το VM αποδοτικό, αποτελεσματικό και ελκυστικό
  • Πώς να παρέχετε ελευθερία, εντός πλαισίου: η σημασία της ευελιξίας στις λύσεις VM
  • Τρόποι για να χτίσετε κουλτούρα αριστείας σε όλα τα καταστήματά σας
    Kirsty Kean, Senior Retail Consultant, Visual Thinking
15:00 - 15:30

Break

15:30 - 17:00 Session 4

How to Personalise the In-store Experience

To 90% της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στους retailers και τους shoppers πραγματοποιείται εντός φυσικού καταστήματος. Κι όμως, οι πελάτες συχνά παραπονιούνται για την κακή εμπειρία που έχουν στα καταστήματα, όταν απαντούν σε ανώνυμα ερωτηματολόγια. Η πληθώρα καναλιών και ο θόρυβος που δημιουργεί το μάρκετινγκ, συχνά επιβαρύνουν το shopping experience. Γι' αυτό το λόγο είναι ζωτικής σημασίας για τους retailers να στοχεύουν στο κοινό με μεγαλύτερη ακρίβεια και να παρέχουν εξατομικευμένο και προσωποποιημένο shopping experience. Σε αυτό το expert session, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και καινοτόμες ιδέες, θα συζητηθούν οι μέθοδοι, η τεχνολογία και οι λειτουργίες που υποστηρίζουν την εξατομίκευση στο χώρο του φυσικού καταστήματος.

    Danielle Hall, Head of Marketing, Rakuten Fits Me

** Το περιεχόμενο των expert sessions είναι αποκλειστικά και εξολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, χωρίς υπηρεσία διερμηνείας.

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR