Παρασκευή, 25 Μαΐου 2018

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Τετάρτη, 9 Μαΐου 2018

09:00 - 09:30

Registration - Coffee

09:30 - 09:45

Welcome Remarks

09:45 - 11:15 SESSION 1: INCREASE FOOT TRAFFIC IN A CONNECTED WORLD

Με ποιους τρόπους το φυσικό κατάστημα κατορθώνει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών, αξιοποιώντας αρχιτεκτονικές και τεχνολογικές λύσεις στην ψηφιακή εποχή.

International Retail Experts

Omnichannel Retailing

    Claus Ebster, founder and CEO, Market Mentor, Associate Professor in the Department of Marketing, University of Vienna
International Retail Experts

Building a successful customer experience using Visual Merchandising

    Kirsty Kean, Senior Retail Consultant, Visual Thinking

Εξετάζοντας τα στάδια της μελέτης, για το πώς το design επηρεάζει θετικά την ψυχολογία του πελάτη

    Μαρία Βαϊσμένου, Store Design Manager, Μηχανικός Ανακαίνισης & Αποκατάστασης Κτιρίων
11:15 - 11:45

Coffee Break

11:45 - 13:15 SESSION 2: ENHANCE INSTORE EXPERIENCE

Πώς τα καταστήματα λιανικής επιτυγχάνουν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που αναβαθμίζει την αγοραστική εμπειρία των πελατών.

International Retail Experts

Merged Retail - how digital is transforming the physical store

    Simon Liss, Founding Partner - Strategy & Innovation, Omnifi
International Retail Experts

How data analysis helps to enhance the in-store experience

    Danielle Hall, Head of Marketing, Rakuten Fits Me

Οmnichannel shopping experience μέσω του φυσικού καταστήματος για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες και τους retailers (TBC)

    Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer , Cosmos Sport SA

Το μοντέλο εξυπηρέτησης Nespresso Via Appia στις Nespresso Boutiques

    Άννα Στεργίου, National Boutique Manager, NESPRESSO HELLAS
13:15 - 14:15

Lunch Break

14:15 - 15:45 SESSION 3: INSTORE STRATEGIES TO MEET SHIFTING SHOPPER BEHAVIORS & TRENDS

Μελέτη της μεταβαλλόμενης αγοραστικής συμπεριφοράς και των νέων τάσεων με στόχο τον σχεδιασμό στρατηγικών για την ικανοποίηση των πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.

International Retail Experts

Shopping Under Pressure - How Consumers actually think before they fly (and every other time)

    Eugene Theodore, International Consultant in Shopper Psychology and Behavioural Economics
International Retail Experts

Close encounters of the 3rd kind: CONSUMER vs. SHOPPER

    Antonio Pagani, Expert in Shopper Marketing and Consumer Engagement Activities, Managing Director, Gruppo FMA

Από το Customer Journey στην Omni-channel στρατηγική

    Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η Εξελικτική Πορεία των Nobacco Shops

    Κλέλια Πάππου, Business Development Manager, NOBACCO
15:45 - 16:45 SESSION 4: THE FUTURE OF PHYSICAL STORES IN GREECE
Gold-Spot

Panel Discussion
Oι χρυσοί νικητές των Retail Interiors Awards 2017 συζητούν με το κοινό για το μέλλον του φυσικού καταστήματος.

  • Τέλης Θανόπουλος, Πρόεδρος, Δ. Θανόπουλος
  • Γιάννης Μωραΐτης, Γενικός Διευθυντής REDS (Smart Park)
  • Νίκος Βασιλείου, Vice President, Bright Ειδικός Φωτισμός

Συντονισμός:

    Ξένια Μαντζιώρη, Διευθύντρια Σύνταξης, σελφ σέρβις
16:45 - 17:00

Closing remarks

Για να δείτε το πρόγραμμα της Πέμπτης, 10 Μαΐου 2018 (Expert Sessions), παρακαλούμε πατήστε εδώ

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR